BIP Urzędu Miejskiego w Łomiankach

Podział nieruchomości niezależnie od ustaleń planu miejscowego

Wymagane dokumenty:

Podział bez konieczność uzyskania opinii wstępnej.

Do wydania decyzji zatwierdzającej projekt podziału:

  1. Protokół z przyjęcia granic nieruchomości
  2. Wykaz zmian gruntowych
  3. Wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej
  4. Mapa z projektem podziału opatrzona klauzulą o przyjęciu do zasobu geodezjno-kartograficznego.

Opłata:
Brak

Miejsce złożenia dokumentów:
1. Biuro Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Łomiankach, ul. Warszawska 115

Termin załatwienia sprawy:
Jeden miesiąc od momentu otrzymania wniosku przez organ właściwy do jego rozpoznania. Dwa miesiące w sprawach szczególnie skomplikowanych.
W przypadku nie załatwienia sprawy w podanych terminach organ prowadzący sprawę obowiązany jest zawiadomić o tym wnioskodawcę, podając przyczyny zwłoki i wskazując inny termin załatwienia sprawy

Tryb odwoławczy:
Decyzja zatwierdzająca podział – 1 miesiąc od złożenia mapy z projektem podziału wraz z kompletem dokumentów


Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Zagospodarowania Przestrzennego
Urzędu Miejskiego w Łomiankach
Łomianki ul. Warszawska nr 71, pokój nr 23
tel. (22) 76-86-205, 76-86-206

Podstawa Prawna:
Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U.2004.261.2603).
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziału nieruchomości (Dz.U.2004.268.2663).

 

Metadane

Data publikacji : 12.08.2009
Data modyfikacji : 17.01.2020
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Łomiankach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Wesołowska
Osoba udostępniająca informację:
Sławomir Kodymow
Osoba modyfikująca informację:
Marta Nowicka

Opcje strony

do góry