BIP Urzędu Miejskiego w Łomiankach

Koordynator ds.dostępności

Koordynatorem do spraw dostępności, o którym mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi
potrzebami  w Urzędzie Miejskim w Łomiankach jest:  Judyta Niedźwiedź – Sekretarz Gminy, Paulina Łacisz – Zastępca Naczelnika Wydziału
Admnistracyjno-Gospodarczego, Piotr Adamkiewicz – Informatyk Urzędu”.

Do zadań koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Łomiankach należy w szczególności:

a) Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd;

b) Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd;

c) Monitorowanie działalności Urzędu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Kontakt z Koordynatorem:

Urząd Miejski w Łomiankach 
ul. Warszawska 115
tel. (22) 888 98 12.

Metadane

Data publikacji : 04.02.2021
Data modyfikacji : 19.09.2024
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Łomiankach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Osoba udostępniająca informację:
Marta Nowicka
Osoba modyfikująca informację:
Administrator

Opcje strony

do góry