Koordynator ds.dostępności
Koordynatorem do spraw dostępności, o którym mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi
potrzebami w Urzędzie Miejskim w Łomiankach jest: Judyta Niedźwiedź – Sekretarz Gminy, Paulina Łacisz – Zastępca Naczelnika Wydziału
Admnistracyjno-Gospodarczego, Piotr Adamkiewicz – Informatyk Urzędu”.
Do zadań koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Łomiankach należy w szczególności:
a) Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd;
b) Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd;
c) Monitorowanie działalności Urzędu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt z Koordynatorem:
Urząd Miejski w Łomiankach
ul. Warszawska 115
tel. (22) 888 98 12.