BIP Urzędu Miejskiego w Łomiankach

Koordynator ds.dostępności

Koordynatorem do spraw dostępności, o którym mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami  w Urzędzie Miejskim w Łomiankach jest zespół  w składzie:

  • Artur Gajowniczek,
  • Judyta Niedźwiedź,
  • Paulina Łacisz,
  • Piotr Adamkiewicz,
  • Hubert Wasilewski.

Do zadań koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Łomiankach należy w szczególności:

a) Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd;

b) Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd;

c) Monitorowanie działalności Urzędu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Kontakt z Koordynatorem:

Urząd Miejski w Łomiankach 
ul. Warszawska 115
tel.22 768 63 69

Metadane

Data publikacji : 04.02.2021
Data modyfikacji : 04.02.2021
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Łomiankach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Osoba udostępniająca informację:
Marta Nowicka
Osoba modyfikująca informację:
Marta Nowicka

Opcje strony

do góry