Informacja o działaniach wobec organów Gminy Łomianki przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową
Art. 18. [Obowiązek opracowania informacji o działaniach podejmowanych wobec organów władzy publicznej przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową]
1. Kierownicy urzędów obsługujących organy władzy publicznej opracowują raz w roku, do końca lutego, informację o działaniach podejmowanych wobec tych organów w roku poprzednim przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową.
2. Informacja, o której mowa w ust. 1, zawiera:
1) określenie spraw, w których zawodowa działalność lobbingowa była podejmowana;
2) wskazanie podmiotów, które wykonywały zawodową działalność lobbingową;
3) określenie form podjętej zawodowej działalności lobbingowej, wraz ze wskazaniem, czy polegała ona na wspieraniu określonych projektów, czy też na występowaniu przeciwko tym projektom;
4) określenie wpływu, jaki wywarł podmiot wykonujący zawodową działalność lobbingową w procesie stanowienia prawa w danej sprawie.
3. Informacja, o której mowa w ust. 1, podlega niezwłocznie udostępnieniu w Biuletynie Informacji Publicznej.
Pliki do pobrania
- Informacji o działaniach wobec organów Gminy Łomianki przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 2005 r. o działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa w 2019 roku. pdf, 91.98 KB, 14.01.2021
- Informacja o działaniach podejmowanych wobec organów gminy Łomianki przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową w 2020 roku pdf, 201.77 KB, 15.01.2021
- Informacja o działaniach podejmowanych wobec organów gminy Łomianki przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową w 2021 r. pdf, 87.97 KB, 01.03.2022
- Informacja o działaniach podejmowanych wobec organów gminy Łomianki przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową pdf, 152.92 KB, 02.03.2023