BIP Urzędu Miejskiego w Łomiankach

Aktualnie znajdujesz się na:

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

WOŚ.6220.17.2015 - postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie al. Chopina. Przedsięwzięcie zlokalizowane jest w gminie Łomianki na działkach o następujących numerach ewidencyjnych: 59/3, 60/3, 62/3, 63/3, 67/3, 68/6, 70/2, 76/4, 78/2, 81/3, 82/20, 84/3, 86/5, 87/5, 290/3, 291/3, 292/3, 298/2, 299/1, 308/1, 309/5, 312, 317/4, 319/5, 320/5, 321/2, 322/2, 323/2, 324/2, 326, 334, 341/2, 342/10, 343/8, 344/8,

WOŚ.6220.17.2015 - Obwieszczenie o wszczęciu postępowania[obrazek]

WOŚ.6220.17.2015 - Obwieszczenie o wydaniu postanowienia[obrazek]

Metadane

Data publikacji : 08.12.2015
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Łomiankach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Leszek Giziński
Osoba udostępniająca informację:

Opcje strony

do góry