XXI Sesja Rady Miejskiej w Łomiankach na dzień 13 lutego 2020 roku
Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 994 ze zm.) oraz § 5 ust. 3 Regulaminu Pracy Rady Miejskiej w Łomiankach stanowiącego załącznik nr 7 do Statutu Gminy Łomianki do Uchwały nr XXXIII/380/2017 Rady Miejskiej w Łomiankach z dnia 2 października 2017 roku
zwołuję nadzwyczajną
XXI Sesję Rady Miejskiej w Łomiankach na dzień 13 lutego 2020 roku (czwartek), o godz. 16.00 w auli widowiskowej Integracyjnego Centrum Dydaktyczno-Sportowego w Łomiankach przy ul. Staszica 2 - z następującym porządkiem obrad:
I. Otwarcie obrad.
II. Podjęcie uchwał w sprawie:
- wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie Gminy Łomianki,
- określenia wzoru deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy,
- zmiany Uchwały Nr XII/142/2015 Rady Miejskiej w Łomiankach z dnia 26 listopada 2015 roku w sprawie realizacji programu działań zmierzających do polepszenia warunków życiowych rodzin wielodzietnych na terenie Gminy Łomianki,
- zmiany Uchwały Nr XII/143/2015 Rady Miejskiej w Łomiankach z dnia 26 listopada 2015 roku w sprawie podjęcia działań zmierzających do polepszenia warunków życiowych rodzin opiekujących się sierotami zupełnymi, dziećmi przebywającymi w rodzinach zastępczych oraz dziećmi niepełnosprawnymi na terenie Gminy Łomianki,
- regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łomianki.
III. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Łomiankach
Adam Salwowski